ميزباني دانشگاهيان دانشگاه شهرکرد از پيکر مطهر شهيد گمنام

کد خبر: 90528 تاریخ انتشار: 1401/09/16 08:25:55
نمایش: 759
اخبار
روز سه شنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱، مراسم تشييع پيکر مطهر شهيد گمنام با حضور دکتر ياسر پيرعلي رييس دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام سعيد صفي مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر عزيزالله مولوي معاون فرهنگي-اجتماعي دانشگاه، مرتضي کريمي مسئول ناحيه بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري،حجت الاسلام حجت پناه دبير کانون هاي خدمت رضوي استان چهارمحال و بختياري و جمعي از دانشگاهيان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

 دکتر ياسر پير علي در اين مراسم با بيان اينکه شهدا مايه افتخار، برکت و عزت اسلام و انقلاب هستند گفت: حضور پيکر مطهر شهداي گمنام در دانشگاه ها مايه برکت است و از لحاظ فرهنگي تأثير مثبت و بسزايي را در جوانان ايجاد مي‌کند.

رييس دانشگاه شهرکرد تجليل از شهداي گمنام که آوازه آنان در گمنامي آنهاست، ترويج فرهنگ ايثار و مايه بقاي انقلاب اسلامي است.

دکتر ياسر پير علي  با اشاره به اينکه دانشگاه شهرکرد نيز ۸ شهيد از دانشجويان در دوران دفاع مقدس تقديم به انقلاب اسلامي کرده است گفت:  شهدا با نثار هستي خويش در راه خدا به ما نشان دادند که در راه حريت، آزادگي و در راه حق و حقيقت بايد از تمام هستي خويش گذشت.

حجت الاسلام محمد ابراهيم حجت پناه نيزدر اين مراسم به بيان جايگاه معنوي شهيدان، در  تبيين آرمان ها و اهداف شهدا براي نسل جديد، در راستاي مقابله با برنامه هاي دشمن تاکيد کرد.

دبير کانون هاي خدمت رضوي استان چهارمحال و بختياري در ادامه به مطالبات رهبري در محورهاي خودسازي فردي و اجتماعي، توجّه به پيشرفت علمي، تقويت مباني معرفتي و... اشاره کرد.

خاطره گويي، مرثيه سرايي و تئاتر از ديگر برنامه هاي اجرا شده در اين مراسم بود.

افزودن دیدگاه