برگزاري چهارمين رويداد ملي توليد محتوي ديجيتال بسيج استان چهارمحال و بختياري در دانشگاه شهرکرد

کد خبر: 80525 تاریخ انتشار: 1401/08/29 08:16:55
نمایش: 732
اخبار
 روز جمعه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱، آيين اختتاميه چهارمين رويداد ملي توليد محتوي ديجيتال بسيج استان چهارمحال و بختياري با حضور دکتر ياسر پيرعلي رئيس دانشگاه شهرکرد، دکتر احمد راستينه، نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان، سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع)، دکتر عزيزالله مولوي معاون فرهنگي و اجتماعي انشگاه شهرکرد، جمعي از مسئولان و مديران استان، شرکت‌کنندگان در اين رويداد و جمعي از علاقه‌مندان حوزه ديجيتال در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

دکتر عزيزالله مولوي در اين آيين ضمن خيرمقدم و ابراز خوشحالي از ميزباني چنين رويداد مهمي، از مديريت فضاي مجازي سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) به خاطر برگزاري چنين رويدادي قدرداني کرد و گفت: توليد محتوا در فضاي مجازي يکي از مهمترين دغدغه ها در راستاي شکست راهبرد سياه نمايي و نااميد سازي جوانان است.

معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه با بيان اينکه تقابل دو جبهه کفر و توحيد موضوع جديدي نيست، افزود: با توجه به توسعه ابزارهاي ارتباطي ديجيتال، اين رويارويي شکل پيشرفته تر و البته پيچيده تري به خود گرفته است که توليد محتواي فضاي ديجيتال از تاکتيک هاي اثربخش چه به لحاظ پدافندي و چه به لحاظ آفندي و تهاجم است.

دکتر مولوي به خطاهاي شناختي بعضي دنباله روهاي جريانات اخير اشاره و خاطر نشان کرد: مقصد انگاري نيمه راه،  يکي از مهمترين اين خطاهاست و هيچ جا چنين ادعايي نشده است که فعليت کامل ظرفيت هاي نظام اسلامي در خارج تحقق پيدا کرده است اما ميوه ها و آثار مبارک حکومت اسلامي هر روز بيشتر از روز قبل خود را نشان مي دهد.

معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه استفاده از بار ارزشي کلمات را يکي از مهمترين ابزارهاي شناختي رسانه هاي فارسي زبان معاند در تحريف واقعيت هاي جامعه دانست و ابراز اميدواري کرد: به فضل پروردگار متعال و بصيرت و هوشياري توده مردم به ويژه دانشجويان و دانش آموزان، از اين مرحله عبور خواهيم کرد و به سمت قله هاي پيشرفت سرعت خواهيم گرفت.

گفتني است چهارمين رويداد ملي توليد محتوي ديجيتال بسيج استان در سه بخش پويانمايي، نرم‌افزار تلفن همراه و بازي‌هاي تلفن همراه، ۲۵ تا ۲۷ آبان، همزمان با سراسر کشور، در دانشگاه شهرکرد برگزار شد و پس از داوري آثار، توليدات برتر معرفي و با اهداي لوح سپاس، تنديس رويداد و جايزه تجليل شدند.

در بخش پويانمايي تيم هاي جوانه پويا، شهيد علي لندي و کاوش به ترتيب اول تا سوم شدند.

تيم هاي ذهن بيدار، شهيد سرباز مديا و شهداي لردگان، در بخش نرم افزار رتبه اول تا سوم را ازآن خود کردند و در بخش بازي‌هاي تلفن همراه نيز تيم هاي ونوس و شهيد فخري زاده به ترتيب اول و دوم شدند و تيم‌هاي منتظران ظهور و آرشام نيز شايسته تقدير شناخته شدند.

همچنين برگزيدگان رويداد مردم پايه توليد محتواي ديجيتال بسيج استان نيز با معرفي زينب ظفري برگزيده بخش کليپ و ويدئوي تلفن همراه، محمد زيلابي برگزيده بخش عکس و سيده نرگس حسيني برگزيده بخش پوستر به کار خود پايان داد.

افزودن دیدگاه