پيام فرمانده کل سپاه به فرمانده کل انتظامي ايران

کد خبر: 70517 تاریخ انتشار: 1401/07/18
نمایش: 756
اخبار
 امير سرلشکر سيد عبدالرحيم موسوي فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران با صدور پيامي، هفته فراجا را به سردار سرتيپ حسين اشتري فرمانده کل انتظامي جمهوري اسلامي ايران تبريک گفت.

سردار سرلشکر پاسدار حسين سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، همزمان با فرارسيدن «روز فرماندهي انتظامي کشور» پيام تبريکي صادر کرد.

متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحيم

برادر گرانقدر سردار سرتيپ پاسدار حسين اشتري

فرمانده محترم انتظامي جمهوري اسلامي ايران

سلام عليکم؛

فرارسيدن "روز فرماندهي انتظامي" که يادآور مجاهدت‌ها و نقش آفريني‌هاي حماسي، ماندگار و فداکارانه مدافعان امنيت حافظان نظم و آرامش جامعه اسلامي است را به جنابعالي و آحاد فرماندهان، مديران، کارکنان و يکايک خادمان ملت در آن سازمان تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم.

خداي بزرگ را شاکريم که ملت فهيم و آگاه ايران اسلامي را در صحنه‌هاي حساس و سرنوشت ساز مانند آنچه در روزهاي گذشته و در ميدان خنثي سازي فتنه آشوب و تجزيه طلبي دشمن در کشور پديد آمد، به‌رغم عمليات رواني، هيجان سازي و رفتارهاي داعشي و خشونت محور اغتشاشگران، حامي، همراه و قدردان مجاهدان مدافع امنيت در فرماندهي انتظامي و ديگر مجموعه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي ميهن عزيز قرار داده است؛ اين نعمت و سرمايه بزرگي است که به قدر يقين پشتوانه استحکام نظام اسلامي و موجب حقد و حسد دشمنان ايران و ايراني محسوب مي‌شود.

هوشمندي انساني و تجهيزاتي و درايت و اقتدار عملي که ثمره آن تجلي پليس مقتدر و حرفه اي در مواجهه موفق با نقشه پردازي‌هاي شيطاني دشمنان براي ايجاد صف بندي و تقابل بين ملت و ارکان امنيت ساز کشور، موهبت ارزشمندي است که نه تنها در فرماندهي انتظامي بلکه در منظومه متوليان حوزه دفاع از استقلال، امنيت ملي، مصالح عمومي و به ويژه آرامش و آسايش در عينيت جامعه و هر کوي و برزن اين سرزمين بايستي ضمن تقويت و عمق بخشي از آن به شايستگي حراست کرد.

پليس مردمي که مدارا با مردم و قاطعيت برخورد با برهم زنندگان امنيت و آرامش صحنه زندگي مردم _ که در جريان اغتشاشات روزهاي اخير را شاهد بوديم _ از ويژگي‌هاي آن است، در زمره درگاه‌هاي اصلي سرمايه سازي و اعتماد افزايي براي جمهوري اسلامي، همواره بهبود و تقويت روندها و فرآيندهاي اجراي مأموريت برقراري نظم و امنيت عمومي و برخورد با ناهنجاري‌هاي اجتماعي در جامعه را دستور کار خود مي‌داند.

با تعظيم به مقام شامخ شهيدان پرافتخار فراجا، تداوم موفقيت و سربلندي خانواده بزرگ فرماندهي انتظامي کشور در پاسداري از گوهر امنيت، نظم و آرامش مردم و عقيم ساختن توطئه‌هاي دشمنان اين ملت و مملکت، تحت تدابير و منويات نوراني رهبر عظيم الشأن انقلاب و فرماندهي معظم کل قوا حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) را از خداي کريم و نعيم طلب مي‌کنم.

افزودن دیدگاه