عناوين و شعار محوري ايام الله دهه فجر 1400 اعلام شد

کد خبر: 60469 تاریخ انتشار: 1400/11/11
نمایش: 450
اخبار
رئيس ستاد مرکزي دهه فجر انقلاب اسلامي با اعلام عناوين ايام الله دهه‌فجر، شعار محوري سال‌جاري را 'جشن ملي 1400' اعلام کرد.
به گزارش برنا، به نقل از پايگاه اطلاع رساني شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، جلسه کميته هاي تخصصي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي با حضور سيد نظام الدين موسوي رئيس ستاد مرکزي دهه فجر انقلاب اسلامي برگزار شد.

رئيس ستاد مرکزي دهه فجر در ابتداي جلسه با اشاره به رويکردهاي مختلفي که در نامگذاري روزها و انتخاب شعار محوري دهه فجر انقلاب اسلامي در سال جاري وجود داشت، خاطرنشان کرد: اين موضوع در جلسات مختلف کارشناسي مورد بررسي قرار گرفت و با توجه به اينکه مراسم دهه فجر انقلاب اسلامي در سال گذشته تحت الشعاع شيوع بيماري کرونا قرار داشت، مقرر شد، دهه فجر امسال با شعار محوري 'جشن ملي 1400 ' با شور و نشاط و تنوع بيشتر و حضور منسجم همه اقشار و آحاد مختلف مردم برگزار گردد. عناوين روزهاي دهه مبارک فجر نيز با تاکيد بر موضوعات و اقشار مختلف، نامگذاري شده است، تا همه قشرها و موضوعات کشور در اين ايام به نوعي مورد توجه قرار گيرد.

سيد نظام الدين موسوي با اشاره به اين که دهه فجر، متعلق به طيف و نهاد خاصي نيست، خاطرنشان کرد: اين جلسات به منظور هماهنگي و هم افزايي براي بسترسازي حضور و مشارکت مردم در مراسم دهه فجر به ويژه 12 و 22 بهمن که نقطه اوج و قله مراسم ايام دهه فجر است، برگزار شده و کميته هاي 26 گانه و همه نهاد ها و مراکز، به ويژه رسانه‌ملي در اين راستا تلاش مي کنند.

رئيس ستاد مرکزي دهه فجر انقلاب اسلامي در خصوص مراسم دوازدهم و بيست و دوم بهمن ماه گفت: مراسم 12بهمن به عنوان شروع ايام الله دهه فجر و روز 22 بهمن به عنوان سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و جشن ملي کشور، از اهميت ويژه اي برخوردار است که بايد در تراز انقلاب اسلامي برگزار گردد.

وي با بيان اينکه هر يک از ما بايد يک همت بسيجي و فراگير براي برگزاري باشکوه برنامه هاي دهه فجر داشته باشيم يادآور شد: فعاليت هاي خوبي براي برگزاري برنامه هاي دهه فجر انقلاب اسلامي به ويژه به همت جوانان بسيجي در فضاي مجازي صورت گرفته است. همچنين لازم است با تعامل ميان کميته هاي تخصصي دهه فجر، محتواي مناسب براي توليد محتوا و انتشار در فضاي مجازي به وجود آمده و بستر مناسب براي اشتراک گذاري توليدات فراهم گردد.

وي تاکيد کرد: هر يک از کميته هاي دهه فجر انقلاب اسلامي، يک برنامه شاخص به عنوان قله برنامه هاي خود، با اهتمام به موضوعات ابتکاري و خلاقانه و برگزاري همايش هاي علمي با حضور نخبگان و استفاده از ظرفيت هاي سازمان هاي زيرمجموعه خود طراحي کنند، تا هم به صورت حضوري و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و هم با هدف توليد محتوا و اشتراک گذاري در فضاي مجازي از اين برنامه هاي شاخص در کنار ساير فعاليت، بهره‌مند گرديم.

 

عناوين ايام الله دهه فجر1400 اعلام شد/ شعار محوري 'جشن ملي 1400'

در پايان اين جلسه دکتر سيد نظام الدين موسوي عناوين ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي سال جاري را با شعار محوري 'جشن ملي 1400' که در نشست انديشه‌ورزي ستاد مرکزي دهه فجر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با اکثريت آراء تأييد و تصويب شده بود را به شرح زير اعلام کرد.

 

افزودن دیدگاه