برگزاري مراسم تکريم و معارفه رييس بسيج اساتيد دانشگاه شهرکرد

کد خبر: 60468 تاریخ انتشار: 1400/11/04
نمایش: 455
اخبار
مراسم تکريم و معارفه رييس بسيج اساتيد دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

روز دو‌شنبه 4 بهمن 1400، مراسم تکريم و معارفه رييس بسيج اساتيد دانشگاه شهرکرد با حضور دکتر ياسر پيرعلي سرپرست دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام دکتر سعيد صفي مسئول دفتر نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه، دکتر عزيزاله مولوي معاون فرهنگي- اجتماعي دانشگاه، دکتر محمدعلي نظري مدير حوزه رياست و روابط عمومي دانشگاه، دکتر احمد رضا بسيج مسئول سازمان بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري برگزار شد.

دکتر ياسر پيرعلي در اين مراسم ضمن تبريک ولادت حضرت فاطمه (س) و گراميداشت مقام  زن و مادر  گفت:  بنا بر فرمايش امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بسيج شجره طيبه است و لازم است در بسيج بايد يک کادر سازي انجام شود تا بتوانيم با تربيت نيروهاي شايسته آنها را آماده  انجام کارهاي اجرايي نماييم.

سرپرست دانشگاه شهرکرد افزود: ما تلاش مي کنيم يک فضاي مجزا از يک ساختمان را در اختيار بسيج اساتيد، بسيج کارمندان و بسيج دانشجويي دانشگاه قرار دهيم تا بتوان از ظرفيت و توانايي هاي آنها  جهت هم افزايي بيشتر بهره ببريم.

دکتر ياسر پيرعلي ادامه داد: سپهبد حاج قاسم سليماني از زمان شهادتش تبديل به يک الگو شده است و همگان از ما انتظار دارند مانند ايشان رفتار و عمل نماييم.

سرپرست دانشگاه شهرکرد افزود: شرايط براي فعاليت هاي بسيج فراهم است و دانشگاه ظرفيت بالايي در اين زمينه دارد و ما به طور کامل در خدمت بسيج و بسيجيان هستيم و رويکردمان هم براين است که فعاليت هاي دانشگاه در راستاي فعاليت هاي بسيج باشد.

گفتني است، دراين  مراسم با اهدا لوح از زحمات دکتر مهدي قاسمي قدرداني شد و دکتر محمد غلامي بابادگاني به عنوان رييس جديد بسيج اساتيد دانشگاه شهرکرد معرفي شد.
 

افزودن دیدگاه