حمايت سازمان بسيج از ابتکارات دانشگاه فني و حرفه‌اي

کد خبر: 50456 تاریخ انتشار: 1400/09/03 12:29:29
نمایش: 442
اخبار
معاون پژوهش و فناوري سازمان بسيج اساتيد کشور گفت: ابتکارات و اقدامات دانشگاهيان دانشگاه فني و حرفه‌اي مورد حمايت قرار گرفته و ارتباط حداکثري با صنعت ايجاد مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان، وحيد آرايي، معاون پژوهش و فناوري سازمان بسيج اساتيد کشور صبح امروز در بازديد از انديشکده و نمايشگاه دائمي دستاوردهاي دانشگاهيان دانشگاه فني و حرفه‌اي استان سمنان اظهار کرد: عملکرد و اقدامات اساتيد بسيجي دانشگاه فني و حرفه‌اي استان به جهت اختراعات و نوآوري‌هاي حوزه‌هاي موردنياز صنعت ستودني است.

او با اشاره به عملکرد بسيار موفق و درخشان سازمان بسيج اساتيد استان سمنان گفت: اين سازمان در مسير مسأله‌محوري و حل مشکلات کشور حرکت مي‌کند.

معاون پژوهش و فناوري سازمان بسيج اساتيد کشور با اشاره به رسالت و هدف دانشگاه فني و حرفه‌اي بيان کرد: بايد بستري فراهم شود تا ابتکارات و اقدامات دانشگاهيان اين دانشگاه مورد حمايت قرار گرفته و ارتباط حداکثري با صنعت ايجاد شود.

آرايي گفت: مجموعه سازمان بسيج مستضعفين و سازمان بسيج اساتيد کشور با نگاه علمي و مسأله‌محور از اقدامات دانشگاه فني و حرفه‌اي استان سمنان حمايت همه‌جانبه خواهد داشت.

او عملکرد دانشگاه فني و حرفه‌اي به لحاظ اشتغال را جزو برترين‌هاي کشور دانست و گفت: بايد قدردان اين مجموعه دانشگاهي بود و نسبت به حل مشکلات آنان اقدام کرد.

معاون پژوهش و فناوري سازمان بسيج اساتيد کشور افزود: استاد و دانشجو بايد مسائل و مشکلات کشور در سطوح ملي و استاني را احصا و شناسايي کرده و نسبت به رفع آن اقدام کند.

هدف از برگزاري اين نمايشگاه، معرفي و شناساندن توانمندي‌هاي دانشگاهيان دانشگاه فني و حرفه‌اي و بالا بردن حس اعتماد و خودباوري است و اينکه مي‌توان با اتکا به خود و دانش کسب‌شده کارآفرين بود و در رشد و پيشرفت خود و ديگران از اين طريق گام‌هاي مثبتي برداشت.

افزودن دیدگاه