فعاليت ۹۰ انديشکده بسيج اساتيد در کشور/ استادان بسيجي‌ به کمک دولت مي‌آيند

کد خبر: 50455 تاریخ انتشار: 1400/09/03
نمایش: 505
اخبار
معاون پژوهش و فناوري سازمان بسيج اساتيد کشور از فعاليت ۹۰ انديشکده بسيج اساتيد در استان‌هاي مختلف خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان، وحيد آرايي، معاون پژوهش و فناوري سازمان بسيج اساتيد کشور صبح امروز در ديدار با نماينده ولي‌فقيه در استان سمنان و در حضور مسؤولان کانون‌هاي بسيج اساتيد استان سمنان، ضمن گراميداشت هفته بسيج اظهار کرد: سه وظيفه اصلي بسيج اساتيد بر مبناي نهضت استادي از زمان تأسيس اين نهضت در سال ۱۳۸۰، معرفت افزايي، بصيرت‌دهي سياسي و نقش سياسي يا دانشگاه معطوف به مسأله است.

وي هدف کلي نهضت استادي بسيج را ايجاد نهضت توليد علم نافع، کشف ظرفيت‌هاي کشور و ارائه پاسخ به نيازهاي انقلاب اسلامي و استفاده از استعداد مرجعيت اساتيد بسيجي براي شبکه‌سازي و انسجام‌بخشي در قالب جبهه علمي فرهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي برشمرد.

معاون پژوهش و فناوري سازمان بسيج اساتيد کشور با اشاره به اينکه آگاهي سياسي درست ايجاد کردن در دانشجو بسيار مهم است، افزود: بايد در دانشگاه آرمان‌ها و اهداف نظام و انقلاب اسلامي انتقال يابد.

آرايي با اشاره به ارتباط بسيار مهم و تأثيرگذار دانشگاه و صنعت گفت: دانشگاه بايد بداند مطالبات جامعه و اولويت‌هاي نظام و انقلاب چيست و بر اساس آنها حرکت کند.

وي گفت: بسيج توانمندي‌هاي تحسين‌برانگيز و شگرفي را به نمايش گذاشته و به اعتراف همگان مايه افتخار و سربلندي اسلام و انقلاب و کشور شده است.

معاون پژوهش و فناوري سازمان بسيج اساتيد کشور از فعاليت ۹۰ انديشکده در کشور ذيل کانون‌هاي بسيج اساتيد خبر داد و گفت: مراکز آموزش عالي، پژوهشي و انديشکده‌هاي بسيج اساتيد در سراسر کشور براي کمک و مشاوره به دولت سيزدهم آمادگي کامل دارند.

افزودن دیدگاه