سردار حجازي، جانشين فرمانده نيروي قدس سپاه شهد شيرين شهادت را نوشيد.

کد خبر: 30374 تاریخ انتشار: 1400/01/30
نمایش: 709
اخبار
سخنگوي سپاه گفت: در جلسه جمع بندي که دوستان ما در بيمارستان بقيه الله داشتند به اين نتيجه رسيدند که دليل اصلي شهادت سردار حجازي به اعتبار جانباز و شيميايي بودن و محرز بودن تاثير عوارض شيميايي در درگذشت او کميته مربوطه او را به عنوان جانباز شهيد معرفي کردند.
به گزارش جهان نيوز، روابط عمومي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه اي از عروج سردار سرتيپ پاسدار سيد محمد حسين زاده حجازي جانشين فرمانده نيروي قدس سپاه پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگي ناپذير در عرصه‌هاي مختلف پاسداري از انقلاب و نظام اسلامي ، بر اثر عارضه قلبي خبر داد. متن اطلاعيه روابط عمومي کل سپاه به اين شرح است :
بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون در کمال تاثر و تالم به استحضار ملت عظيم‌الشأن ايران مي رساند : سردار سرتيپ پاسدار سيد محمد حسين زاده حجازي جانشين فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش هاي خستگي ناپذير و مخلصانه در عرصه‌هاي مختلف پاسداري از انقلاب و خدمت به نظام و ميهن اسلامي در اثر عارضه قلبي به ملکوت اعلي پيوست. آن سردار مومن، انقلابي و ولايت‌مدار در زمره فرماندهان و مجاهدان شاخص هشت سال دفاع مقدس بود که به ويژه نقش سترگ و ماندگاري در حوزه جذب ، سازماندهي و اعزام رزمندگان اسلام به جبهه هاي نبرد حق عليه باطل و مصاف با ارتش بعثي صدام و مزدوران استکبار جهاني در جنگ تحميلي ايفا کرد. مرحوم سردار حجازي پس از دفاع مقدس در سپاه و بسيج و نيز ستاد کل نيروهاي مسلح مسئوليت‌هاي خطير و مهمي عهده‌دار شد که از جمله آنها مي‌توان به فرماندهي نيروي مقاومت بسيج به مدت ۱۰ سال ، رياست ستاد مشترک سپاه ، جانشين فرمانده کل سپاه و معاونت آماد ، پشتيباني و تحقيقات صنعتي ستادکل نيروهاي مسلح اشاره کرد .


افزودن دیدگاه