پيام تسليت رييس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي استان چهارمحال و بختياري به مناسبت شهادت دکتر محسن فخري زاده

کد خبر: 20322 تاریخ انتشار: 1399/09/09
نمایش: 686
اخبار
به گزارش روابط عمومي دانشگاه شهرکرد، روز شنبه 8آذرماه 1399، حجت الاسلام دکتر سعيد صفي شلمزاري رييس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي استان چهارمحال و بختياري در پيامي شهادت دکتر محسن فخري زاده را تسليت گفت. متن اين پيام بدين شرح است




بسم الله الرحمن الرحيم

 

خبر ترور دانشمند مجاهد و برجسته هسته‌اي کشورمان شهيد محسن فخري‌زاده به دست دشمنان  حقير و شقاوت‌پيشه ملت ايران، همه ما را مغموم و اندوهگين کرد و دوباره اقدامات رذيلانه و حرکت‌هاي کوردلانه و نيت‌هاي دَدمنشانه دشمنان سربلندي ايران اسلامي را بيش از پيش به همه آزادي‌خواهان عالم نشان داد.

ضمن عرض تبريک و تسليت به ملت بزرگ ايران اسلامي و خانواده محترم ايشان، بر اين باوريم که راه شهيد فخري‌زاده‌ها و همه مجاهدان راه اعتلاي کلمه لااله الا الله هميشه ادامه خواهد داشت و ايران قهرمان در راه نيل به آرمان‌هاي اسلامي و حمايت از مستضعفان عالم، ذره‌اي به خود ترس و ترديد راه نخواهد داد.



همچنين به مسئولين محترم، فرمايش ديده بان انقلاب و رهبر فرزانه را دوباره گوشزد خواهيم کرد که نه تنها عاملان بلکه آمران اين حرکت هم بايد پيگيري و مجازات قطعي شوند و اجازه خيال و طمع چنين اقدامات رذيلانه‌اي براي بار ديگر به دشمن داده نشود.

پيگيري همه اقدامات علمي اين شهيد عزيز، فرض و واجبي است بر دوش مسئولين جمهوري اسلامي و ادامه راه او، فريضه‌اي است براي نخبگان و جامعه بزرگ دانشگاهي.

و در پايان به اين شهيد عزيز عرضه مي‌داريم، عطيه الهي و شهادت در راه او، گوارايت باد.

 يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سوره صف، آيه 8)

مى‏خواهند نور خدا را با دهان‏هايشان خاموش کنند در حالى که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند.

و السلام علي الشهداء و المجاهدين في سبيله
 

 

افزودن دیدگاه