مراسم يادبود شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليماني، شهداي سانحه هوايي و جان‌باختگان حادثه کرمان

کد خبر: 20318 تاریخ انتشار: 1398/10/24
نمایش: 937
اخبار
مراسم يادبود شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليماني، شهداي سانحه هوايي و جان‌باختگان حادثه کرمان در دانشگاه شهرکرد در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
 

 روز دوشنبه ۲۳ دي‌ماه ۱۳۹۸، مراسم يادبود شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليماني، شهداي سانحه هوايي و جان‌باختگان حادثه کرمان با حضور حجت‌الاسلام‌ محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در استان و امام‌جمعه شهرکرد، مهندس اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري، سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه قمر بني‌هاشم (ع)استان، دکتر سعيد کريمي رييس دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام دکترسعيد صفي مسئول دفتر نهاد نمايندگي در دانشگاه شهرکرد و جمعي از دانشگاهيان مديران و مسئولان استاني در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ محمدعلي نکونام در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد سردار سپهبد قاسم حاج سليماني از برگزاري يادبود براي اين سردار شهيد و همراهانش در دانشگاه شهرکرد به عنوان مرکز علم استان قدرداني کرد و گفت اميدوارم اين مراسمات در دانشگاه‌ها و ادارات  نيز به پاس جان فشاني ها، خدمات ارزنده و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان مستمر برگزار شود.

نماينده ولي‌فقيه در استان در ادامه گفت: سپهبد شهيد قاسم سليماني حق بزرگي به گردن مقاومت و بسياري از کشورها ازجمله ايران عراق، سوريه، فلسطين و... دارد. سپهبد شهيد قاسم سليماني جهاد، نگاه، فکر و انديشه‌اي بين‌المللي داشت و تمام تلاش خود را در جهت آزادسازي بشريت از دست مستکبرين انجام داد و به پيروزي‌هاي چشمگيري رسيد و توانست به محبوبيت بين‌المللي دست پيدا کند.

امام‌جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد سپهبد شهيد قاسم سليماني آرمان‌هاي اسلام و انقلاب را با اعتقاد قلبي در عمل نشان داد و گروه‌هاي مقاومت را در جهان اسلام شکل داد و هر جاي نياز به کمک بود از هيچ کمکي کوتاهي نمي‌کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدعلي نکونام افزود: انقلاب اسلامي مانند اسلام از آغاز تاکنون داراي فراز و نشيب‌هاي است و با توکل و توسل به خدا هيچ‌گاه سقوط نمي‌کند. ايشان همچنين افزودند حقيقت پشت ابر نمي ماند و به زودي تعداد تلفات آمريکايي ها در پايگاه نظامي عين الاسد و همچنين پشت پرده اطلاعات مربوط به سقوط هواپيماي مسافربري  روشن و اعلام خواهد شد و دست هاي پشت پرده آمريکاي جنايتکار در اين اقدام براي همگان رو خواهد شد

امام‌جمعه شهرکرد در پايان بصيرت و نگاه آگاهانه به مسائل را رمز نا اميدي دشمنان و پيروزي در فتنه ها عنوان کرد.

سردار علي‌محمد اکبري نيز در اين مراسم ضمن تسليت شهادت سردار سپهبد قاسم سليماني و همراهانش، شهداي سانحه هوايي ايران- اوکراين و جان‌باختگان عزاداران کرمان گفت: حوادث اخير تلخي و شيريني‌هاي داشت حضور مردم در مراسمات و قيامي که به پاشد زنده بودن انقلاب اسلامي را نشان داد و تلخي آن از دست دادن بي نظير ترين فرمانده و همراهانش، سقوط هواپيما و جان باختن عزاداران و سيل سيستان و بلوچستان است.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) در ادامه گفت: سردار سپهبد قاسم سليماني منحصر به يک قشر خاص نيست و متعلق به همه اقشار است، وبراي کساني که بخواهند حاج قاسم را الگو قرار دهند، زندگي و ابعاد شخصيتي ايشان بسيار گسترده است.

قرائت قرآن نثار فاتحه و نوحه خواني نيز بخش هاي ديگري از اين ويژه برنامه بود.

در اين مراسم نام پايگاه بسيج اساتيد دانشگاه شهرکرد به نام سردار شهيد سپهبد قاسم سليماني ثبت شد.

 

افزودن دیدگاه