ديدار و گفتگوي رييس دانشگاه شهرکرد با جانباز دفاع مقدس به مناسبت روز آزاد سازي خرمشهر

کد خبر: 20304 تاریخ انتشار: 1398/03/01 18:33:25
نمایش: 957
اخبار
به مناسبت روز آزاد سازي خرمشهر رييس دانشگاه شهرکرد با يکي ازکارمندان جانباز دفاع مقدس دانشگاه ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه شهرکرد، روز چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، دکتر سعيد کريمي رييس دانشگاه شهرکرد، دکتر کرامت الله سعيدي معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، دکتر ياسر پيرعلي مدير امور شاهد و ايثارگران، دکتر نبي الله يارعلي رييس  پايگاه بسيج اساتيد دانشگاه، دکتربهزاد ايزدي رييس پايگاه بسيج کارکنان دانشگاه  و جمعي ديگر از کارکنان دانشگاه با حضور در خانه جانباز علي اصغر يوسفي در شهر وردنجان با وي ديدار و گفتگو کردند.

دکتر سعيد کريمي در اين ديدار گفت: ايثارگري شما جانبازان بر کسي پوشيده نيست و امنيت امروز کشور مرهون تلاش و جانفشاني شما در طول دوران دفاع مقدس است.

دکتر ياسر پيرعلي نيز گفت: دانشگاه شهرکرد به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد و روز آزاد سازي خرمشهر در برنامه اي از جانبازان دانشگاه تقدير خواهد کرد و ما امروز بر حسب وظيفه به حضور شما رسيديم تا از تلاش هاي ايثارگرانه شما تقدير و تشکر نماييم.

جانباز علي اصغر يوسفي  نيزکه در جنگ تحميلي و عمليات کربلايي ۵ به درجه جانبازي نائل آمده بود در سخناني کوتاه گفت: حضور ما در جبهه و جنگ جهت انجام وظيفه بوده و وظيفه ديني و ملي ما دفاع از کشور و اعتقاداتمان است.

گفتني است، در اين ديدار با اهداي هديه  از اين جانباز سرافراز تقدير شد.
 

 


 

افزودن دیدگاه