برگزاري مسابقه كتابخواني همزمان با ماه مبارك رمضان و بهار طبيعت

کد خبر: 170573 تاریخ انتشار: 1402/12/26
نمایش: 169
اخبار
برگزاري مسابقه كتابخواني همزمان با ماه مبارك رمضان و بهار طبيعت
احتراماً، ضمن تبريك فرارسيدن ماه مبارك رمضان به استحضار مي‌رساند بمناسبت فرارسيدن اين ماه مبارك و همزماني آن با بهار طبيعت و فرصت تعطيلات آغاز سال 1403، شوراي پايگاه بسيج كاركنان دانشگاه در نظر دارد با همكاري و مشاركت كانون بسيج اساتيد دانشگاه، برنامه و مسابقه كتابخواني را از كتاب‌ "نظام حقوق زن در اسلام" از شهيد مرتضي مطهري و كتاب "زن آنگونه كه بايد باشد" از استاد اصغر طاهرزاده، و كتاب "شاهرخ حر انقلاب اسلامي" از آقاي مصطفي خسروآبادي در اين ايام به صورت مجازي و از طريق سايت بسيج دانشگاه براي اساتيد، كاركنان و دانشجويان گرامي دانشگاه برگزار نمايد و به تعداد 35 نفر از افرادي كه حائز بيشترين امتياز شوند جوائزي اهداء كند. اين مسابقه در سه مرحله برگزار مي‌گردد:
1 - قسمت اول از كتاب نظام حقوق زن در اسلام از ابتدا تا پايان فصل ششم و از ابتداي كتاب زن آنگونه كه بايد باشد تا صفحه 146، در تاريخ دوشنبه 6 فروردين 1403 از ساعت 10 تا 10.40 صبح برگزار مي گردد.
2 - قسمت دوم از ابتداي فصل هفت كتاب نظام حقوق زن در اسلام تا پايان كتاب و از صفحه 147 كتاب زن آنگونه كه بايد باشد تا پايان كتاب در روز چهارشنبه 15 فروردين از ساعت 10 تا 10.45 صبح برگزار مي گردد.
3 - مسابقه از كتاب شاهرخ حرانقلاب اسلامي نيز ساعت 10.30 تا 11 صبح روز سه شنبه 14 فروردين برگزار مي گردد.
 همه داوطلبان مي توانند در مسابقه كتاب شاهرخ حر انقلاب اسلامي در روز سه شنبه شركت كنند اما داوطلبان شركت در مسابقه دو كتاب ديگر (نظام حقوق زن و زن آنگونه كه بايد باشد) مي توانند فقط در مسابقه يكي از دو كتاب شركت كنند و در هر دو مرحله فقط به سؤالات مربوط به يك كتاب به انتخاب خود پاسخ دهند (يا قسمت اول كتاب استاد شهيد مطهري در مرحله اول، روز 6 فروردين و قسمت دوم آن در مرحله دوم، روز 15 فروردين و يا به سؤالات قسمت اول كتاب استاد طاهرزاده روز 6 فروردين، و قسمت دوم آن در مرحله دوم، روز 15 فروردين) پاسخ دهند.
متن كتابها و فرم اعلام آمادگي براي شركت در مسابقه كتابخواني در سايت بسيج دانشگاه به آدرس basij.sku.ac.ir قسمت مسابقات بارگذاري شده است و داوطلبان تا زمان مسابقه فرصت مطالعه كتاب‌ها و ثبت نام براي شركت در مسابقه را دارند. سئوالات و فرم مسابقه نيز در زمان اعلام شده در سايت بسيج بارگذاري خواهد شد. 

افزودن دیدگاه