حضور رييس دانشگاه شهرکرد در منزل همکار ايثارگر دفاع مقدس

کد خبر: 160577 تاریخ انتشار: 1402/11/23 08:47:27
نمایش: 43
اخبار
روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به مناسبت دهه مبارک فجر، دکتر ياسر پيرعلي رييس دانشگاه شهرکرد همراه با حجت الاسلام مالک حسني مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر عباس کارگر معاون اداري، مالي و مديريت منابع دانشگاه، دکتر ستار توحيدي‌فر مشاور رييس در امور ايثارگران و جمعي از کارکنان دانشگاه با حضور در خانه همکار ايثارگر عليرضا مهديان ياد و خاطره دلاورمردي و ايثار رزمندگان هشت سال جنگ تحميلي و شهداي انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.

دکتر ياسر پيرعلي در سخناني ضمن اظهار خوشوقتي از حضور در منزل آقاي عليرضا مهديان با تمجيد از دلاوري‌هاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، آرامش و امنيت امروز کشور را مرهون مجاهدت‌هاي شهدا و ايثارگران دانست.

دکتر عباس کارگر، معاون اداري و مالي دانشگاه نيز در سخناني با اشاره به سابقه آشنايي ديرينه با آقاي عليرضا مهديان، ايشان را فردي دقيق و با تعصب کاري بالا دانست و از زحمات چندين ساله ايشان در دانشگاه تقدير کرد.

حجت الاسلام مالک حسني نيز در سخناني گفت: ما وظيفه خود مي دانستيم که خدمت شما برسيم و از زحمات و مجاهدت‌هاي شما ايثارگران تقدير و تشکر نماييم چراکه ماندگاري اين کشور مرهون مجاهدت‌هاي شما مي باشد.

عليرضا مهديان همکار مديريت امورمالي دانشگاه و ايثارگر هشت سال دفاع مقدس نيز در سخناني به بيان خاطرات خود از حضور در جبهه‌هاي جنگ پرداخت و گفت: به مدت ۲۱ ماه در سال‌هاي ۱۳۶۲و ۱۳۶۳ در مناطق عملياتي جنوب( فکه- ابوقريب- چمري- پاسگاه ربوت- چنگوله- مهران و دهلران) حاضر بودم و در عمليات والفجر ۵ و پاسگاه ربوت شرکت کردم و در مدت حضور موفق به ساقط کردن يک فروند هلي کوپتر دشمن گرديدم.

افزودن دیدگاه