گراميداشت روز شهداي دانشجو و محکوميت حادثه تروريستي گلزار شهداي کرمان

کد خبر: 150580 تاریخ انتشار: 1402/10/18 08:53:33
نمایش: 73
اخبار
روز شنبه ۱۶ دي‌ماه ۱۴۰۲، مراسم گراميداشت روز شهداي دانشجو و در محکوميت حادثه تروريستي گلزار شهداي کرمان با حضوردکتر ياسر پيرعلي رييس دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام مالک حسني مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) در دانشگاه شهرکرد و جمعي از دانشگاهيان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

 حجت‌الاسلام مالک حسني در اين مراسم ضمن تسليت شهادت هم‌وطنان در حادثه تروريستي گلزار شهداي کرمان گفت: دشمنان سبک‌مغز گمان مي‌کنند مي‌توانند با اين حرکات ياد و خاطره شهدا به‌ويژه سردار دل‌ها حاج قاسم سليماني را از يادها ببرند.

مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) با اشاره به اينکه ياد و خاطره شهدا و اين انقلاب و نظام، بيمه خون شهدا است گفت: با نگاه به اتفاقات اخير منطقه و انسجام و يکپارچگي جبهه مقاومت، تأثيرگذاري انقلاب اسلامي و عملکرد حاج قاسم سليماني را مي‌توان ديد.

حجت‌الاسلام مالک حسني با اشاره به اهميت خاورميانه گفت: غرب تمام تلاش خود را در راستاي استثمار خاورميانه دارد و ادامه دادن راه حاج قاسم سليماني و بيداري مردم مي‌تواند دست مستکبراران و چپاول گران را از اين منطقه آزاد کند.

افزودن دیدگاه