دانشگاهيان و اساتيد سراسر جهان از عمليات مردم مظلوم فلسطين حمايت کنند

کد خبر: 140551 تاریخ انتشار: 1402/07/16 09:51:48
نمایش: 149
اخبار
«طوفان الاقصي» نقطه عطفي در تاريخ مبارزات عليه رژيم اشغالگر است
به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج اساتيد کشور، در پي حمله پيش‌دستانه و غافلگيرکننده مقاومت عليه رژيم صهيونيستي در روز گذشته سازمان بسيج اساتيد کشور از جامعه دانشگاهيان و اساتيد سراسر جهان خواست تا با حمايت از عمليات مردم مظلوم فلسطين عليه اشغال و ظلم، به صلح پايدار و آرامش فراگير در منطقه کمک کنند.


متن اين پيام به شرح زير است:


«بسم الله الرحمن الرحيم


«وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَيْثُ أَخْرَجُوکُمْ»


و هر کجا مشرکان را يافتيد به قتل رسانيد و آنان را از همان وطن که شما را آواره کردند برانيد. (بقره/۱۹۱)


هنوز چند روزي از رهنمودهاي رهبر حکيم انقلاب اسلامي در خصوص بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌تر بودن نهضت فلسطين نسبت به هفتاد هشتاد سال گذشته بيشتر نگذشته بود که مردم مظلوم غزه با انجام يک عمليات پيش دستانه، غافلگيرکننده و همه جانبه ضدّ غصب، ضدّ ظلم و ضدّ صهيونيسم اين آمادگي، نشاط و سرحالي را در عمل نشان دادند و جهانيان را با ابعاد ديگري از برکات استقامت، توان گروه‌هاي جهادي و ثمره خون شهداي مقاومت بويژه سليمان مقاومت، شهيد جاويد سردار حاج قاسم سليماني و ابومهدي المهندس آشنا ساختند که ان‌شاء‌الله بر اساس فرمايشات ولي امر مسلمين جهان امام خامنه اي(مدظله‌العالي) اين نهضت به نتيجه خواهد رسيد و اين سرطان به فضل الهي به دست خود مردم فلسطين و نيروهاي مقاومت در کلّ منطقه ريشه‌‌کن خواهد شد.
بدون شک طراحي و اجراي عمليات «طوفان الاقصي» که در کمال دقت، هوشياري اطلاعاتي و آمادگي فوق العاده نيروهاي مقاومت و گروه هاي جهادي محقق شد، به نقطه عطفي در تاريخ مبارزات مردم تبديل مي‌شود که موازنه مظلوميت، تجاوز و کودک کشي، غصب و اشغال را به نفع مردم مظلوم و مقاوم فلسطين بر هم مي زند. کساني که تا ديروز با گستاخي به اشغال زمين و شهرک سازي، تخريب منازل و اماکن مقدسه و خونريزي و کودک کشي به عنوان يک عادت و سرگرمي نگاه مي کردند، از امروز طعم موشک، وحشت و آوارگي را مي چشند و اربابان آنها که به شادي از درون و اشک تمساح از بيرون خو گرفته بودند، مزه خون دل خوردن و تسليم در برابر قدرت و اقتدار را مي چشند.
سال گذشته اين دشمنان اسلام و مسلمين بودند که با فرارسيدن پاييز به عنوان فصل جديد در تعامل با کشورهاي اسلامي سخن مي گفتند اما امروز مسلمانان شاهد شروع فصل جديدي در رابطه با رژيم صهيونيستي هستند که فرماندهي معظم کل قوا در کنفرانس وحدت وعده آنرا دادند و فرمودند: « نظر قطعي جمهوري اسلامي اين است که دولتهايي که قمار عادّي‌سازي [روابط] با رژيم صهيونيستي را براي خودشان سرمشق و شيوه‌ي کار قرار مي‌دهند، دارند اشتباه مي‌کنند، ضرر خواهند کرد؛ باخت منتظر اينها است؛ به قول اروپايي‌ها دارند روي اسب بازنده شرط‌بندي ميکنند. امروز وضع رژيم صهيونيستي وضعي نيست که مشوّق نزديکي به او باشد؛ نبايد اين اشتباه را بکنند. رژيم غاصب، رفتني است.»
سازمان بسيج اساتيد کشور ضمن حمايت همه جانبه از رزمندگان فلسطيني، جبهه سرافراز مقاومت و کليه گروه‌هاي جهادي که در اين عمليات غرورآفرين نقش داشتند، از همه انسان هاي آزاده جهان بويژه جامعه استادي و دانشگاهيان کشورهاي مختلف غربي و شرقي مي خواهد تا براي برقراري صلح واقعي و فراگير از بازپس گيري سرزمين هاي غصب شده فلسطين توسط مردم اين مناطق استقبال و حمايت کرده و از مدعيان دروغين حقوق بشر و مبارزه با تروريسم بخواهند تا دست حمايت خويش را از دولت تروريستي اسرائيل جنايتکار بردارند. چراکه ايجاد صلح و آرامش در گرو رفع اشغال و غصب است. راهي که سال هاست مردم مظلوم فلسطين در پيش گرفته و اينک بر فراز نقطه عطف آن قرار گرفته اند تا با قدرت و مقاومت به ظلم و جنايت پايان دهند. ان‌شاء‌الله


مهرماه ۱۴۰۲
سازمان بسيج اساتيد دانشگاه‌ها، 
مراکز آموزشي و پژوهشي کشور»

افزودن دیدگاه