بيانيه سازمان بسيج اساتيد در واکنش به اقدام پارلمان اروپا

کد خبر: 110528 تاریخ انتشار: 1401/11/02 10:38:50
نمایش: 181
اخبار
به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادي بسيج چهارمحال و بختياري، سازمان بسيج اساتيد دانشگاهها و مراکز آموزش عالي استان چهارمحال و بختياري در واکنش به اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ليست گروه هاي تروريستي بيانيه اي به شرح زير صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحيم
اقدام سفيهانه اتحاديه اروپا در قرار دادن نام مبارک سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فهرست گروه هاي تروريستي نشان از جهالت مدرن، استيصال و دستپاچگي آنها در پي خاموش شدن فتنه اخير و شکست سياست هاي آنها در منطقه دارد.
اروپايي که در کمال گستاخي خود را به باغ و ساير کشورها را به جنگل تشبيه کرده، اکنون مشخص شد که هنوز در اوهام و خيالات برتر بودن و قدرت داشتن به سر مي برد.
آنها در راستاي سياست هاي شکست خورده آمريکا قدم بر داشته اند تا نشان دهند که دنباله رو و مطيع ظالمان و تروريست هاي دولتي هستند.
چندي پيش سرانشان اقرار کردند که داعش را آنها ساخته اند و همه ديديم که با حمايت هاي همه جانبه استکبار جهاني همراه با دلارهاي نفتي سعودي و سياست هاي رژيم غاصب و کودک کش صهيونسيتي چه جنايتهايي رقم زدند.
اگر سپاه قهرمان ما نبود که اين غده سرطاني را نابود کند اکنون در پايتخت هاي اين کشورهاي اروپايي حمام خون به راه افتاده بود و آنها هرگز نمي توانستند داعش خود ساخته را مهار کنند.
اکنون به جاي قدرداني با اقدامي نابخرد بيش از پيش چهره واقعي خود را به ملت بزرگ ايران نشان دادند و ثابت کردند که پيشرفت هاي اخير سپاه پاسداران انقلاب اسلامي چون دستيابي به موشک هايپرسونيک و پهبادهاي فوق پيشرفته و... آنها را به شدت ناراحت ساخته است.
آري سپاه قهرمان ما در کنار ساير نيروهاي مسلح مقتدر کشورمان آيه" وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ" را معنا نموده اند.
دشمنان نمي دانند و اگر نمي دانند بدانند که" پاسدار" يک اداره نيست که با تحريم و... تعطيل شود، بلکه پاسدار يک تفکر است، يک مکتب است و پاسداري از اعتقادات و ارزش هاي اسلام ناب محمدي براي سپاهيان خستگي ناپذير يک آرمان قطعي است.
ما دانشگاهيان ضمن محکوم نمودن اين اقدام اروپائيان، با تمام وجود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افتخار کرده و اعلام مي نمائيم، ما نيز چون شما پاسدار انقلاب بوده و در حراست از کيان کشور و آرمان هاي والا انقلاب ، امام راحل و شهدا هرگز قدمي به عقب بر نخواهيم داشت و تا آخرين قطره خون خود در کنار مردم انقلابي و ولايتمدار ايران اسلامي تحت رهبري امام خامنه اي (مد ظله العالي) ايستاده ايم.

#من_يک_سپاهي_ام
#ما_همه_سپاهي_هستيم
سازمان بسيج اساتيد دانشگاهها و مراکز آموزش عالي استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه