تجليل ازاساتيد و کار کنان ايثارگر، خانواده شهدا و جانباز شاغل در دانشگاه شهرکرد

کد خبر: 10298 تاریخ انتشار: 1397/12/28 12:24:45
نمایش: 1126
اخبار
آيين تجليل ازاساتيد و کار کنان ايثارگر، خانواده شهدا و جانباز شاغل در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي دانشگاه شهرکرد، روز شنبه ۲۶ اسفند۱۳۹۷،به همت دفتر شاهد و ايثارگر دانشگاه شهرکرد آيين تجليل ازاساتيد و کار کنان ايثارگر ،خانواده شهدا و جانباز شاغل در دانشگاه شهرکرد با حضور دکتر سعيد کريمي رييس دانشگاه شهرکرد، دکتر ياسر پير علي سرپرست گروه امورشاهد و ايثارگر دانشگاه و جمعي از اساتيد و کارمندان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

دکتر سعيد کريمي در اين مراسم ضمن  تبريک ميلاد امام جواد (ع) گفت: فلسفه اصلي برگزاري چنين نکوداشت هايي، تقدير از زحمات و فداکاريهاي جانبازان و ايثارگراني است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب، از هيچ کوششي دريغ نکردند؛ هرچند معتقديم که اين قدر داني ها، نمي تواند ذره اي از آن سختي هايي که رزمندگان متحمل شده اند را جبران نمايد.

دکتر کريمي در بخش ديگري از سخنانش با ذکر خاطراتي از دوران دفاع مقدس گفت: شهدا، جانبازان و ايثارگران يادگاران هشت سال دفاع مقدس و اسوه هاي واقعي جهاد، ايثار و فداکاري هستند که نسل امروز جامعه، بخصوص جوانان بايد آنها را الگوي خويش قرار دهند و ضمن  پاسداشت آن ارزش ها و آرمان ها، همه دست در دست هم بدهيم و کشور را به سمت تعالي پيش ببريم.

در اين مراسم همچنين دکتر پير علي ضمن تجليل از مقام ايثارگران خواستار رسيدگي بيشتر به مشکلات و درخواست‌هاي خانواده ايثارگران شد و افزود دانشگاه شهرکرد در مجموع ۱۶۰ دانشجوي شاهد و ايثارگر و ۱۲۰ کارمند شاهد و ايثارگر دارد که بايد از اين ظرفيت جهت معرفي بيشتر فرهنگ ايثار و شهادت استفاده کرد.

گفتني است: در اين مراسم دکتر نصراله پيراني و داريوش باورصاديان خواه از اساتيد و کارمندان ايثارگر دانشگاه به بيان خاطراتي از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

شايان‌ذکر است؛ در پايان با اهداء لوح و هديه ازاساتيد و کارکنان ايثارگر، خانواده شهدا و جانباز شاغل در دانشگاه تجليل به عمل آمد.

 

 
 

افزودن دیدگاه