هشت سال حماسه...

کد خبر: 10288 تاریخ انتشار: 1397/09/11 03:18:00
نمایش: 989
اخبار


- سلام بر يادگار سالهاي عشق و حماسه، سلام بر لباسهاي خاکي آغشته به خون و ماسه، سلام بر سفره هاي براي هر دو نفر يک کاسه، سلام بر بدو بايست هاي بشمار سه.
- سلام بر ساحل خروشان بهمنشير، سلام بر شليکهاي بي هواي اوّلين تک تير، سلام بر پکيدن هرتانک با يک تکبير، سلام بر خوابهاي خوش تعبير، سلام بر امدادهاي بي تأخير، سلام بر يک نوجوان و هزار اسير، سلام بر آيه هاي بي نياز تفسير.- سلام بر تنها ره سعادت، سلام بر ايمان، جهاد، شهادت، سلام بر سجاده هاي سرخ عبادت، سلام بر زندگي منهاي حقارت، سلام بر آيه اسارت، سلام بر هراس از خسارت، سلام بر آزادگان جبهه اسارت.
- سلام بر لکّه هاي پايدار خون، سلام بر عشق مساويست با جنون.
- سلام بر ترانه هاي تنهايي، سلام بر نواهاي نينوايي، سلام بر جنگ با رسوايي، سلام بر غزلهاي جدايي، سلام بر تاولهاي شيميايي، سلام بر پايان شکيبايي، سلام بر نماز نهايي، سلام بر زخم رهايي، سلام بر وجه خدايي.
- سلام بر ترکشهاي مأمور، سلام بر تيرهاي معذور، سلام بر اشکهاي مستور، سلام بر مختاران مجبور.
- سلام بر عشق آسماني، سلام بر ارواح آن جهاني، سلام بر پرنده هاي زنداني.
- سلام بر روزهاي پر رمز و راز، سلام بر پرچمهاي سرافراز، سلام بر شبهاي پر تک و تاز، سلام بر اذان نماز، سلام بر قنوتهاي پر سوز و گداز، سلام بر زخمهاي باز. 
- سلام بر خبره هاي تخريب، سلام بر اسطوره هاي تهذيب، سلام بر منتظران بي شکيب، سلام بر سينه هاي پر لهيب، سلام بر مسافران غريب، سلام بر معصوميّت هاي بي فريب.
- سلام بر سنگر و سوله، سلام بر خشاب و گلوله، سلام بر تفنگ دو لوله. - سلام بر ميدانهاي مين، سلام بر سنگرهاي کمين، سلام بر جگر پاره پاره ي زمين، سلام بر اصحاب يمين.
- سلام بر درياهاي دلخسته، سلام بر آتشفشان‏هاي لب‏بسته، سلام بر سيمرغان پر شکسته، سلام بر مهاجران هم‏دسته، سلام بر سبکباران از قفس رسته.- سلام بر دست شستگان از جسم و جان، سلام بر بي غصگان آب و نان، سلام بر سه طلاقه کردگان خانمان.
- سلام بر سنگرسازان بي سنگر، سلام بر قايق سواران بي لنگر، سلام بر مين شکاران بي اگر.
- سلام بر شانه هاي لرزان، سلام بر چشمان باران، سلام بر قبرهاي ياران، سلام بر کارون و کرخه نور و نيسان.
- سلام بر لبهاي خشکيده، سلام بر نخلهاي خسبيده، سلام بر ميوه هاي رسيده.- سلام بر سوره هاي مقاومت، سلام بر جانهاي پرطاقت. 
- سلام بر سوت انفجار، سلام بر سوره انفطار، سلام بر شبهاي تيره و تار، سلام بر چشمهاي بيدار، سلام بر پلکهاي خمار، سلام بر لحظه هاي بي تکرار، سلام بر معجزه هاي ايثار.- سلام بر  خط شکنان اضطراب، سلام بر شب بيداران پر التهاب، سلام بر يک دست تفنگ يک دست کتاب، سلام بر نامه هاي بي جواب، سلام بر بچه هاي ابوتراب(ع).

 

افزودن دیدگاه