با حضور رياست دانشگاه و مسئول دفتر نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه

برگزاري مراسم هفته بسيج و رونمايي از وب سايت

کد خبر: 10284 تاریخ انتشار: 1397/09/10
نمایش: 941
اخبار
رونمايي از وب سايت پايگاه بسيج اعضاي هيات علمي وکارکنان دانشگاه شهرکرد به مناسبت هفته بسيج برگزار شد
به گزارش روابط عمومي دانشگاه شهرکرد، سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷، آيين رونمايي از سايت پايگاه بسيج اعضاي هيات علمي وکارکنان دانشگاه شهرکرد به مناسبت هفته بسيج با حضور دکتر سعيد کريمي رييس دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام دکتر سعيد صفي مسئول دفتر نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه و جمعي از اعضاي هيات رييسه،کارکنان و دانشجويان برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر سعيد صفي در اين مراسم ضمن تبريک هفته بسيج و هفته وحدت گفت: خدا را شاکريم که به قلب روح خدا الهام کرد، شجره طيبه را در اين نظام و در اين خطه ومنطقه  به نام بسيج را برپا کند که امروز اسوه و الگوي ابراي تمام آزادگان عالم مي باشد. بسيج امروز الگويي براي تمام کشورهاي منطقه و براي کساني که حکومت خدا را قائل اند و تمام کساني که رشادت و دلاوري هاي ابر مردان تاريخ را درنظام اسلامي در بسيج ديده اند و يکي از مولفه هاي قدرت، بسيج و بسيجاني هستندکه در طول تاريخ انقلاب به خصوص دوران دفاع مقدس  به خاطر اين که اين مملکت حفظ شود، زمين خوردند تا امروز ما در آسايش زندگي کنيم.

مسئول دفتر نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه خطاب به کساني که دولت را ناکار آمد مي دانند گفت:نظام را بايد با سه مولفه پيشينه،اهداف و موانع بيروني ارزيابي کرد. ايشان در ادامه گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران يک عقبه ۲۰۰۰ ساله دارد ، از نظر علمي کشور ما مطرح نبوده، اما امروز در برخي علوم حرف اول را در نيا مي زنيم  و حرف براي گفتن داريم.

حجت الاسلام دکتر سعيد صفي از مولفه ها موانع بيروني جنگ تحميلي هشت ساله است که نخبگان زيادي در اين جنگ به شهادت رسيدند و تحريم ها که به حمدالله اين نظام با تدبير رهبري عبور کرده و از اين مراحل هم عبورخواهد کرد و در اوج اقتدار خواهد ماند.

در پايان اين آيين  از وب سايت پايگاه بسيج اعضاي  هيات علمي وکارکنان دانشگاه شهرکرد رو نمايي شد.


 

افزودن دیدگاه