معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران

دشمنان در جنگ اقتصادي نيز شکست خواهند خورد

کد خبر: 10277 تاریخ انتشار: 1397/09/02 19:02:19
نمایش: 902
اخبار
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بيان اينکه در برابر فشارهاي اقتصادي و تحريم ايستادگي خواهيم کرد،‌ گفت:‌ دشمنان در جنگ اقتصادي نيز همچون گذشته شکست خواهند خورد.
دريادار پاسدار علي فدوي شامگاه يکشنبه در يادواره شهيد مهدي زين الدين و ۶ هزار شهيد استان قم که در مجتمع امام خميني(ره) گلزار علي ابن جعفر(ع) قم برگزار شد، اظهار داشت: اين بزرگداشت براي شهدا به لحاظ مقامي است که خدا به آنها داده است و همه مي‌توانند از اين مقام شهدا بهره ببرند.وي با بيان برخي ويژگي‌هاي شهيد زين الدين و اينکه کسي که يک بار اين شهيد را مي‌ديد تا آخر عمر آن ديدارش را از ياد نمي‌برد در بيان خاطره‌اي گفت: در عمليات والفجر که مرحله اول آن به خوبي انجام شد در مراحل بعدي لازم شد تا يک شناسايي از منطقه انجام بگيرد که از اين جهت ما تا نزديکي عراقي‌ها براي شناسايي پيش رفتيم در برگشت به لشکر ۱۷ رسيديم و شهيد زين الدين را در انجا ديديم و اين شهيد از ما در کمال آرامش پذيرايي کرد و اين آرامشي که او به رزمندگان مي‌داد در عمليات‌ها بسيار تأثيرگذار بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران در ۲۲ بهمن‌ماه امسال به يک تکيه‌گاه و عصايي محکم دست پيدا مي‌کند که با استفاده از آن مابقي راه خود را با سرعت بيشتر و عزمي راسخ‌تر طي خواهد کرد.

وي گفت: دشمنان ما و کساني از درون که عمق معارف اسلامي را نفهميدند گفتند که نخواهند گذاشت جشن چهل سالگي انقلاب برگزار شود، اما به زودي ما جشن پيروزي انقلاب را خواهيم گرفت.

سردار فدوي عنوان کرد: دشمنان ما در دي‌ماه با شکست بزرگي مواجه شدند و فکر کردند اگر اين اشتباهات را جبران کنند در مردادماه مي‌توانند حرکت بزرگتري انجام دهند ولي در مردادماه اتحاد شيطاني عجيبي پيدا کردند و شيطان بزرگ آنها را کنار هم نشاند و تلاش کرد نيروهاي دست نشانده خود را به ميدان آورد.
وي ابراز کرد: مردم با بصير کشور به گونه‌اي عمل کردند که باعث شد ضد انقلاب‌هاي خالص خود به ميدان بيايند و از مسائل مختلف چون وضعيت اقتصادي استفاده مي‌کنند تا مردم را تحريک کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بيان اينکه مردم ما در اين سال‌ها محک خوبي خورده‌اند و به شرط‌هايي که خداوند داده عمل کردند، بيان کرد: همه دشمنان انقلاب اسلامي تلاش کردند که در کشور امام زمان(عج) حرکتي را انجام دهند تا آن را نابود سازند.

وي با بيان اينکه بزرگ‌ترين دشمني در طول تاريخ بعد از ائمه اطهار در زمان ما بوده است و هر روز هم تشديد شده است، تصريح کرد: هر روز جبهه حق و انقلاب قوت گرفته و دشمن ضعيف‌تر شده است.

سردار فدوي گفت: دشمن خود اذعان مي‌کند که انقلاب اسلامي ايران ديگر در موضع دفاع و بازدارندگي نيست و اعتراف مي‌کند انقلاب در موضعي قرار دارد که آمريکا بايد به دنبال توان بازدارندگي در مقابل ايران باشد.

وي با تأکيد بر اينکه در اين چهل سال ما قدرت برتر بوديم و دشمن هر روز ضعيف‌تر شده است، اظهار کرد: از منظر خداوند و اسلام اگر نگاه کنيم اين يک امر بديهي است چون انقلاب، کليت نظام اسلامي، رهبري و شهدا به شرط‌هايي که خدا در همه آيات قرآن داده است عمل کرده‌اند و وقتي وعده خدا تحقق يابد و قدرت ما به قدرت خدا اتصال پيدا کند ديگر هيچ حکومت و قدرتي توان مقابله با ما را ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: نزديک به ۳۰ سال از رهبري ولي فقيه ما مي‌گذرد و پايداري ملت ادامه دارد و رشد پيدا کرده و غني‌تر شده و همچنان ادامه پيدا خواهد کرد تا به دست صاحب اصلي آن برسد.
وي با بيان اينکه هر روز دشمني ابعاد جديدي پيدا مي‌کند، گفت: سالها است که دشمنان دريافتند با جنگ نظامي نمي‌توانند از عهده انقلاب اسلامي برآيند و به سراغ جنگ با لبنان، فلسطين، سوريه و يمن رفتند که در همه آنها با شکست مواجه شدند؛ اکنون در يمن جنگ در اوج خود است و دو کشور وابسته سعودي و امارات با مردم يمن مي‌جنگند، مردمي که دلداده انقلاب اسلامي هستند.

سردار فدوي افزود: مايه حسرت است از اين که کساني که در کشور با چشم خود نتيجه عمل رزمندگان به دستور خدا را ديدند آيا نمي‌توانند بر اساس همين قائده و فرمول عمل کنند و بر مبناي همان فرمولي که چهل سال است حرکت نموديم عمل کنند.

وي گفت: به ياري خداوند چهل سالگي انقلاب تکميل مي‌شود و با قوت پيش خواهيم رفت و در برابر تحريم و  فشارهاي اقتصادي ايستادگي خواهيم کرد تا دشمن واضح‌تر دريابد باز هم اشتباه کرده که در اين صحنه وارد شده است.

افزودن دیدگاه