پيام رييس دانشگاه شهرکرد به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دي

کد خبر: 100529 تاریخ انتشار: 1401/10/10 11:26:57
نمایش: 4070
اخبار
روز چهارشنبه ۷دي ۱۴۰۱، دکتر ياسر پيرعلي رييس دانشگاه شهرکرد با صدور بيانيه اي ۹ دي، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت را گرامي داشت. متن اين بيانيه بدين شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم

حادثه ۹ دي يک حادثه ماندني در تاريخ ماست . مقام معظم رهبري(مدظله العالي)

يوم الله ۹ دي ، آغاز ‌فصلي نوين در تعميق و تجلي پيوند امت اسلامي با آرمان‌هاي بلند امام راحل و تبعيت از مقام عظماي ولايت و رهبري است. ۹ دي صحنه‌اي شکوهمند و آموزنده براي معرفي شايستگي‌ و مزيت‌هاي ملت دشمن‌شکن ايران اسلامي براي غلبه بر جبهه دشمن و بحران‌هاي فراروي مسير بالندگي و پيش روندگي انقلاب و کشور به شمار مي‌رود.

اين روز، برگ زريني در تاريخ ملت بزرگ ايران است. ملت آگاه و متعهد ايران توانست تمام فتنه‌هاي دشمنان را خنثي نمايد و نشان دهد که ملت سرافراز ايران همچون گذشته در برابر تمام توطئه‌ها و فتنه‌هاي دشمنان ايستادگي خواهد کرد.

دانشگاهيان دانشگاه شهرکرد، ضمن گراميداشت حماسه ۹ دي روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت و تقدير و تشکر از ملت شريف و مومن ايران به خاطر مجاهدت‌ها و بصيرت بي‌نظير شان در دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي و پيروي از ولايت فقيه، بار ديگر با آرمان‌هاي الهي امام راحل عظيم الشأن (ره) و مقام عظماي ولايت حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) تجديد ميثاق مي‌کند و با تمام توان در سنگر علم و دانش در راه اعتلاي ايران اسلامي تلاش خواهند نمود.

افزودن دیدگاه